Skip to content
-
Ja de e inte lätt när det gör ont när man är här?m.
-
Det blev en snygg skön tröja och ett par svarta leggins med spets nertill. Fanns mer men det fick vänta, sen var jag inne på Lilla a klippsalong och bokade tid för klipp och st?dpermanentning. Ska bli grymt gott att slippa det stripiga som är nu.