• Min vardag

    Andra semesterveckan och nu skriver vi 1 juli

    Igår skrev vi 1 juli och vi år gick in i vår andra av tre veckors semester. Vid middagstid kom Victoria och barnbarnen Arvid och Alice till oss på campingen. De ska vara i vår husbil några nätter, så skoj för både dem och oss. Pappa Emil kommer på fredag när han gör på sin semester. Hoppas även vår grabb kommer och h?lsar på till helgen.

    Idag tisdag den 2 juli, var det sommarskoj på Trummenäs Camping för alla barn mellan 14 och 16. Jag tog barnbarnen med mig efter lunchen för att se vad detta varsomhelst Svenska Kyrkan anordnade. De fick m?la, pyssla och leka och även ha fruktstund.

    När vi var där kom även Madeleine och Oskar med husvagnen för att även de, campa i en vecka på vår camping.

    Efter att ha handlat lite mat på Ica på Senoren så blev det middag, menyn idag var potatismos, ?rtor och fiskpinnar eller falukorv. Mums!

    Nu sitter jag i husvagnen,? nyduschad och trött. Ser sången framför mig och den viskar till mig – *kom*.

    Imorgon – ny dag – nya m?jligheter ?? Kram & God natt alla läsare!