Min vardag På väg till en fikastund… 26 februari, 2009 - By Neola Wigh Kaffet var färdigt, så jag traskade ut i sn?blasket för att inta en kopp kaffe tillsammans med mamma och pappa, som bor strax bredvid oss. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera