Hej köra läsare…
Ja, då har kvällen kommit igen, tänk vad dagarna gör snabbt förbi oss. Idag har jag varit och gratulerat min köra kusin, hon bjöd på frukost och så fick jag god tårta efteråt 🙂 Det är alltid lika roligt att tr?ffas, för vi pratar om allt och inget hehe…..
Sedan har jag städat i min dator, det behövdes strukturera upp lite och framför allt städa och rensa ut det som inte behövs längre.
Ringde och bokade biljetterna till Streaplers den 3 april i Eksjö. Vi år samma goa gång som ska dit som var i S?dra Vi för ett tag sedan.
Så nu väntar jag hem min älskling så vi kan äta lite gott och kolla på ännu ett avsnitt av ”Andra Avenyn”. Detta avsnittet ska visst vara spännande säger Vickan, hon har visst redan kollat via deras hemsida *L*.
Kram så ses vi i nästa inlägg…
