-
-
-
-
-
Idag bytte jag ut min bes?ksr?knare till en från susnet.se och d?rmed börjar bloggen om från 0 i antalet bes?kare 🙁 men vad gör det hihi, och nu hoppas jag den kommer fungera som jag vill…
Nej, nu måste jag packa vidare….ska ju åka till syrran med familj i Linköping vid middagstid…
Ha de gott alla!
Kram Neola
-




