Detta kanske blir Lasse Stefanz nya s?ngerska?
den dagen Olle gör ”på egna vägar” hehe….
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
Detta kanske blir Lasse Stefanz nya s?ngerska?
den dagen Olle gör ”på egna vägar” hehe….
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
Hahaha, det kommer jag ihåg =) Du är för rolig Vickan! Kram Elin
Heja Vickan!!
Cool du är ha ha!!