Min vardag ? det regnar och regnar… 5 maj, 2009 - By Neola Wigh …hela himlen är grå. Ja så sjunger Lasse Stefanz också i en av sina låtar 😉 och så är det just nu på v?stkusten. V?rmande kramar från mig. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera