Nu håller jag tummarna för att det ska ”gå vägen” för Sverige ikväll i Eurovision Song Contestfinalen 2009 i Moskva.
Jag tror och hoppas att Sverige vinner, om inte så på en av de fem bästa.
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
