Ja, vad helgen gör fort, tycker det är bara m?ndagar och fredagar hehe…. Helgen har varit underbar i Halmstad.
Jag fick så otroligt vackra l?ngskaftade röda sammetsrosor av Jörgen, blev helt stum när jag såg hur vackra de var.
L?rdagskv?llen blev det fotbollsmatch på tv:n och vi grillade ytterfile och åt potatissallad till. Liz och Thomas gjorde oss sällskap under matchen. Ja, matchen gick ju inte bra för Sveriges del, tyvärr….
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.