Min vardag 10 augusti, 2009 - By Neola Wigh Då var denna måndag snart slut och även jag är ”slut” 😉 så det är nu dax att inta ryggl?ge och inv?nta John Blund. Imorgon är en ny dag – med nya m?jligheter. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera