-
-

Idag hade jag inbokat mitt tredje möte med min jobbcoach. Kl 10 skulle jag träffa henne och jag styrde nerv?st bilen mot Nässjö. Vårt möte varade ca 2 timmar och jag fick ?terigen en energikick av henne. Hon gav mig feedback på mitt personliga brev och mitt CV. Vi genomf?rde även en anställningsintervju och jag fick även där röd och tips om frågor och fallgropar vid kommande intervjuer. På vägen hem tog jag underbart kort på vår vackra natur.
