Snart är det första advent och jag gör fint i vårt hus och skapar den där julkänslan som nu också vill dela med mig av i min blogg.
Så det blev lite julstämning även här…
Jag önskar er bloggläsare en underbar torsdag, ute skiner solen så det blir en promenad med Mayah.
Puss & Kram
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.


Så fint <3
?h,waoo vilken snygg Juldesign du gjort/Kram Annmi