Min vardag 4:e advent 21 december, 2013 - By Neola Wigh Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera
Så vackert <3
En riktigt God JUl önskar jag dig & de dina/Kram
Vackert <3
God Jul Kram
Den är så? vacker Viktor Rydbergs dikt & jag 'älskar Mirandanallen <3
/Kram Annmi