Vill visa er bloggläsare några foton från vårt smultronställe på Trummenäs Camping utanför Karlsktona.?
Som nog många med mig gör ikväll är väl att kolla på Eurovision Song Contest ’14. För min del kan det kvitta egentligen men Sverige är ju med vår s?ngf?gel Sanna Nielsen och för hennes skull så tittar jag på ”de andra skitl?tarna” hihihi….
Nu måste vi alla hålla hårt våra tummar att Sanna och Sverige vinner ikväll. Det är hon verkligen väl v?rd ??.
Puss och Kram
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.





