


Här ovan ser ni tre av mina julklapps?nskningar som jag så gärna vill ha… 😉
Sen önskar jag mig:
- En personlig almanacka för 2015
- Mascara som ger fylliga och långa ?gonfransar
- Biljett till Dansbandsveckan i Malung vecka 29
- Lasse Stefanz nya samlingsbox
- Ett eksk?p från Jysk, se nedan
Men detta är bara ?nskningar….mest av allt önskar jag mig en lugn och fridfull jul tillsammans med familj, sl?kt och vänner. Att få umgås och vara tillsammans med dem man tycker om och där glädje och stillhet är det viktiga för allas v?lbefinnande.
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.