Min vardag

En extra julafton i Linköping

I söndags morgon åkte vi till Linköping. Mamma och pappa åkte med oss medan Victoria och Philip åkte med Marcus och Madlene. Vi kom upp till en god frukost sedan åkte några till IKEA för att shoppa mattallrikar. Jag stannade hemma hos syster som f?rberedde middagen.

När vi hade ätit middagen så ville jag och syster att vi skulle ta ett foto på hela sl?kten. Grannen fick komma och vara fotograf vid denna iskalla fotograferingen. Det var -15 grader men kändes som minst det dubbla hihi…

Resultatet blev riktigt fint måste jag säga….eller vad tycker du?

Innan vi åkte hem så delades ut lite julklappar och sen lekte vi den tradionella ”paketleken”…


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar