• Min vardag

    Fredag….

    En fredag som många andra är till ?nda och jag har krupit under t?cket i husvagnen. Tacksam över mitt arbete, att få gratulera vårt lilla barnbarn Alice som fyllt fyra är, att mina föräldrar finns med oss och att alla i familjen var samlad.

    Tvkortet kr?nglade med oss ikväll, så Johan Falk blev det inte mycket seende av, gjorde iofs inte så mycket för filmerna har setts många gånger bara för att de är så bra.

    Godnatt ??