När jag såg detta i mitt Facebookfl?de blev jag både rörd och stolt. Vår son Marcus har ”byggt” sin egna Saabcab och dessutom är det en elbil. Ett jättebra reportage som Motorn?rd gjort om detta projekt.
?
När jag såg detta i mitt Facebookfl?de blev jag både rörd och stolt. Vår son Marcus har ”byggt” sin egna Saabcab och dessutom är det en elbil. Ett jättebra reportage som Motorn?rd gjort om detta projekt.
?