• Min vardag

    En dag i Linköping

    Idag har vi varit i Linköping hos min syster och hennes man. Mamma och pappa var också med och vi fikade och åt jättegod Lunch tillsammans. Imorgon fyller pappa 71. r, så vi passade på att fira honom när vi alla var tillsammans. GRATTIS ?LSKADE PAPPA ??!

    En helg gör of?rsk?mt snabbt och om några minuter är vet ny vecka och ny arbetsdag igen.

    Alarmet är aktiverat – så nu sl?cker jag mobilen och försöker somna.

    ? önskar er alla en god natt och sov gott ?