Ytterligare en morgon i vår husbil, sovit jättegott och Fia har varit j?tteduktig.
Vi åt vår frukost innan vi packade ihop för f?rd hemåt. Vi skulle vara ute från campingen klockan 12 men vi åkte tidigare.
Vi åkte hemåt via Malm?, Helsingborg, Ljungby, Värnamo, vrigstad och Sävsjö?.
?
Men idag måste vi verkligen gratulera vår son Marcus, som kom på 3’e plats i ”Best Paint Hall B” på Custom Motor Show 2025.



K?p Bilsport nr 6 där kan ni läsa en försiktig artikel om Marcus bil, som han byggt.

Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.