Min vardag Melodifestivalen – andra chansen 7 mars, 2009 - By Neola Wigh Dukat för mysigt framför tv:n med chips och vitl?ksdip. Hoppas nu Scotts gör vidare till finalen. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera