Usch det är så jobbigt att höra detta sus i årat hela tiden :(, jag tror jag blir tokig. Jag åter ju penicilin och nu borde det ju vända om nu den hj?lper först?ss??? När ska detta sluta, jag vill ju bli frisk så jag orkar mer än jag gör nu. Gör här som en zombi hihihihi……
Nej nu orkar jag inte skriva mer och förresten så kommer jag inte på mer att skriva heller 😉
Kram så länge!
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.