
Man blir ju deprimerad. Jag trodde ju på att våren kommit för att stanna, men vilket bakslag. Just nu när vaktm?staren gör runt med sn?slungan känns det som jag vill krypa tillbaka under t?cket som jag nyss kom ifrån. Nej, det är bara att bita i l?ppen och inte sura ner sig, väcka barnen och hoppas på att snön försvinner fortare än kvickt ;-). Kramar från Neola.
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
Hejj..oj..här finns ingen snö kvar..Bara en stor sol idag..Hoppas du ändå för en fin dag…Kraam:)..B-M