Min vardag

Vart tog våren vägen???


Man blir ju deprimerad. Jag trodde ju på att våren kommit för att stanna, men vilket bakslag. Just nu när vaktm?staren gör runt med sn?slungan känns det som jag vill krypa tillbaka under t?cket som jag nyss kom ifrån. Nej, det är bara att bita i l?ppen och inte sura ner sig, väcka barnen och hoppas på att snön försvinner fortare än kvickt ;-). Kramar från Neola.

Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

One comment on “Vart tog våren vägen???

Lämna ett svar