Kolla in klippet, vad regn kan ställa till med 😉 hehe
-
-
-
-
Ja, vad helgen gör fort, tycker det är bara m?ndagar och fredagar hehe…. Helgen har varit underbar i Halmstad.
Jag fick så otroligt vackra l?ngskaftade röda sammetsrosor av Jörgen, blev helt stum när jag såg hur vackra de var.
L?rdagskv?llen blev det fotbollsmatch på tv:n och vi grillade ytterfile och åt potatissallad till. Liz och Thomas gjorde oss sällskap under matchen. Ja, matchen gick ju inte bra för Sveriges del, tyvärr….
-
Lyssna och sjung….Lasse Stefanz… 😉 -
Arvingarnas underbara låt….