Skolk?ren framf?rde många fina låtar här kommer ett videoklipp:
Efter att kören sjungt flera låtar, rektorn talat så fint och elever framf?rt olika låtar på intrument så var det dax för vår älskade Victoria och hennes kompis Josefin att framföra låten ”För att du finns”….lyssna och njut – jag är så stolt mamma och Jörgen är stolt pappa!
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.