
Glassen på Bosses glassbar i Linköping, för man inte missa…jag var så sugen så jag best?llde en big size 😛 och jag lova dig, jag mådde nästan illa, det blev f?rmycket av det goda. älsklingen var realistisk och best?llde en mindre storlek hihi.
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.