Jörgen mitt i en hagelskur, *brrrr*
Hanna fyllde 18. r på midsommarafton
Ja, midsommarhelgen bjöd på ?msom regn omsom sol och d?remellan var det inslag av både blåst och hagelskurar.
Man ska väl hålla på traditionerna och då gäller det väl även att det ska regna på midsommaraftonen hehe….för så gjorde det även i år. Vi var för fega för att duka borden ute, så det fick bli sill och f?rskpotatis inne i förtältet istället.
Madde var så fin i midsommarkransen, även jag fick vara med på ett foto med midsommarkransen på *L*.
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.