Min vardag Så det kan gå – när man somnar i solen… 28 juni, 2009 - By Neola Wigh men Jörgens rygg och armar är sju gånger värre än mig. Han har en go natt framför sig – på mage, om det blir någon sömn överhuvudtaget, hmmmm. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera