Min vardag Speedway i V?stervik 30 juni, 2009 - By Neola Wigh Ikväll kär Elit Vetlanda över V?stervik i Speedway, lycka till grabbar – Ni år bäst! Uppdatering: Slutresultatet blev 48-48, bra gjort grabbar! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera