Min vardag Kaffe och tårta 28 december, 2009 - By Neola Wigh Efter den goda ”plankan” med massor av godsaker bjöds vi på kaffe och för kvällen supergod tårta som Solweig själv gjort, *mums*. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera