-
-
-
-

Ja, gissa vem?Nu skriver vi den 31 december 2009. Om några timmar ?ppnar vi en ny bok med oskrivna blad, ett nytt är, nytt decenium…..
Jag sitter här i tv-rummet och lyssnar på gamla ABBA-favoritl?tar. Njuter av dagen och det som komma skall…..
–6 grader ute men känns som -20 grader hehe….men jag ska vara inomhus fram till klockan 23:40 då vi ska åka/gå bort till Kvarndammen där kommunen har sitt fyrverkeri vid tolvslaget samt några som talar och sjunger in det nya året.


