Min vardag Grevinnan och betj?nten 31 december, 2009 - By Neola Wigh Lite nostalgi…och skratt inför tolvslaget 🙂 Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera