Hej bloggvänner!
Igör eftermiddag var jag på min första vägning, min första viktv?ktarvecka var slut och jag skulle upp på vägen för att se resultatet av deras program som jag f?ljt. Jag gick upp till Gymnasieskolan, där de har sina lektioner varje tisdag och jag hade inte hoppats på mer än ett halvt kilo eller nåt men jag blev glatt ?verraskad när jag gått ner 2,2 kilo. Fick ber?m av tjejen som vägde in mig och så fick jag nytt program mm för en ny spännande vecka – på min viktresa.
Puss & Kram
