Hej igen på Er…
är så glad, för att jag har ”krympt” hela 5 cm i bystm?tt 🙂 på en vecka. Mina ?verarmar med 2 cm så jag är ännu mer peppad nu….det funkar! Det är meningen att jag ska m?ta mig varje vecka när jag v?gt mig, så kan jag följa min förändring i tabellform hos min profil på ViktVäktarnas hemsida.
Jag sitter nu och väntar på en underbart god omelett som strax är färdig i ugnen….mina sista ”pp” för denna dag *L*



