I fredags kväll hade jag och mina vänner i syjuntan en mysig kväll hemma hos Anette T i hennes vackra hus. Hon hade dukat och gjort så j?ttefint och det var mycket mysigt med sprakande från öppna spisen.
Vi åt supergod v?sterbottenpaj, fetaostsallad, chiliaioli, kr?ftor och bröd och brieostar.
Till dessert hade Birgitta F gjort en sweizern?tskaka med hemmagjord citron och hallonglass – wow säger jag bara…..magiskt gott!
?


