Min vardag

iOS 7

Ja, så var Apples uppdatering Äntligen här… Jag hade lite svårt att få igång uppdateringen men nu är det klart!

Vad tycker ni, är den nya uppdateringen bra, bättre eller sämre än tidigare??
En hel del nyheter som man för studera lite närmare… än så länge tycker jag detta ser bra ut.?
Puss & Kram från Neola


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar