Efter dusch, h?rtorkning, plattande av långt blont här och sminkning…så är nu dottern klar för att köras in till stan och hennes första discokv?ll på Withalaskolan . Ha det nu så skoj ikväll Madde!
Puss & Kram från Neola
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

H?rligt med lite Dansbandsmusik & Shopping med fika ?
/Kram Annmi
tack för fikat ? kram annika
Så fin hon är dottern – Hoppas discokv?llen blev bra/KIram Annmi