Min vardag

Klar för discokv?ll

Efter dusch, h?rtorkning, plattande av långt blont här och sminkning…så är nu dottern klar för att köras in till stan och hennes första discokv?ll på Withalaskolan . Ha det nu så skoj ikväll Madde!

Puss & Kram från Neola

Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

3 Comments on “Klar för discokv?ll

Lämna ett svar