Jag hade glömt att jag hade deltagit i en aktivitet på Facebook, att vinna en biljett till VetlandaRevyn?s ”Styrfart – Nu sadlar vi om!”.
Vickan ringde mig för en stund sedan och berättade att de dragit de två första vinnarna och jag var en av dem som vunnit en biljett till premi?ren den 5 januari.
Så skoj, så ?verraskande….så spännande! Det var flera är sedan jag senast var på revy och detta ser jag fram emot nu. Jag vill ju inte gå själv hmmm…

Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
