B?rjar med att tacka Viveca och ?ke för en jättetrevlig dag tillsammans med Er. Ni bjöd oss på 11kaffe med mumsig paj som ?ke gjort.


Vi tog sedan bilen för att ta oss till Trummenäs camping, där vi fick plumsa runt i snön som fallit under g?rdagen. Några plusgrader och det var ganska blått också. Blir nog jättebra när allt blir färdigt och värmen åter är här.






Stort TACK till Viveca och ?ke ?
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.