
Go’förmiddag fina ni.
Vad gör ni? Vi sitter nu i bilen för att hälsa på våra goa och fina vänner i Karlskrona.
Det var j?ttefina vägar fram till Lessebo, där hade de nog glömt ploga ? men ju n?mre Karlskrona vi kommer lir det bättre och bättre.
NostalgiCD’n som vår Madde glömt i min bil spelar i h?gtalarna och ja jag njuter och minns tillbaka…
? Engler de finns – Trezz, ? Min ängel – Lasse Stefanz, ? Raring – Wahlstr?ms, ? ABBA medley mfl.
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.