Min vardag

?Karlskrona here we come

Go’förmiddag fina ni.

Vad gör ni? Vi sitter nu i bilen för att hälsa på våra goa och fina vänner i Karlskrona.

Det var j?ttefina vägar fram till Lessebo, där hade de nog glömt ploga ? men ju n?mre Karlskrona vi kommer lir det bättre och bättre.

NostalgiCD’n som vår Madde glömt i min bil spelar i h?gtalarna och ja jag njuter och minns tillbaka…

? Engler de finns – Trezz, ? Min ängel – Lasse Stefanz, ? Raring – Wahlstr?ms, ? ABBA medley mfl.


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar