Hej på Er mina läsare…
Har det verkligen gått tretton dagar sedan jul? Idag har vi varit ute och ?kt med mamma och pappa en sväng, sedan åt vi årets första semla hemma hos oss.


Ikväll ska jag göra hasselbackspotatis och l?vbiff. Vi köpte periljesm?r igår men den har visst försvunnit så nu är J och köper en ny liten persiljesm?r-korv.
Var rädda om varandra ?? kramar Neola
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.