
Ny dag, ny vecka och nu har jag anl?nt till parkeringen på mitt arbete. Det lyser så fint i parken när jag gör mot kontorshuset som också är så vackert juldekorerat. Det är -7 grader och snön ligger så fint på marken och alla tr?d är så fina i parken utanför mitt fönster. Jag är så tacksam för mitt arbete. Nu börjar strax dagen…. Ha en bra dag alla ? och var rädda om varandra.

Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
