Min vardag

Fr?lunda var starkare ikväll 1-3 🙁 men ge inte upp HV71 för det *L*, nu blir det två bortamatcher i G?teborg härnäst….så kämpa på!

F?rjestaden körde över sina motst?ndare stort ikväll……..Grattis!


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar