Idag är den sk?naste dagen i år,
Vi glömmer imorgon, vi glömmer igår.
En dag v?rd att leva,
Vad önskar vi mer?
Om bara vi mottager allt
vad den ger,
då uppt?cks att livet helt
underbart är.
Så ta vara på stunden
just nu och just här.
Gör något av den,
något du vill.
Fyll den med mening,
för dig finns den till.
F?rsumma ej chansen, du ?ngrar dig sen,
för tiden just nu kommer aldrig igen!
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.