___________________________________________________________________
Veckoavsnittet av Andra Avenyn har precis slutat,? ? en sak är söker ”H?sten” är ju så skön med sin dialekt och hans kommentarer, klockrena!
Nu har älsklingen bryggt varsin kopp kaffe sen ska jag fortsätta läsa nya AMELIA-numret.
”68 nya frisyrer”, ”V?rens bästa modekick – bli f?rgglad” är några av artiklarna i tidningen.
Over and out!
