___________________________________________________________________
Grattis säger jag till min blogg som fyller 1. r idag.
Jag har firat födelsedagen med varma smörg?sar och ett glas CocaCola tillsammans med Micke och Åsa och Jörgen. Vi kollade på Let's dance och fick se när Gudrun Skyman dansade ut ur tävlingen. Humorprogrammet Solsidan blir bara bättre och bättre….eller de blir dummare och dummare hihi.
Jag ska också se OS-finalen i damcurlingen mellan Sverige och Canada, tror den börjar vid midnatt. Guldvittring för Sverige så heja tjejer nu tar vi ett Guld till….



