Ikväll var jag med Madde på Kidz-tr?ffen i Pingstkyrkan som vanligt på torsdagar. Irene hade ikväll bjudit in några från en bibelskola som gjorde ett fint ”drama”-upptr?dande som handlade om det som Irene talat om… Att vi alla måste vara som vi år, inte försöka vara ”någon” annan utan vara oss själva. Vi alla är älskade för just den vi år.
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
