Min vardag

Husvagnsfrukost


Vad mysigt det är med husvagnsfrukostar! Det har sm?regnat under natten så gr?set är blått och ?ckligt tycker Mayah när hon ska ut på och kissa. När vi ätit färdigt så ska husvagnen backas ut från sin plats här på Bengts Camping så vi kan fortsätta färden mot Helsingborg. M?let är Väla k?pcentrum och Ikea mm, Puss & Kram

Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar