Äntligen fredag…
Jag har precis varit ute på lunchdate med min man och mina två ungdomar. De hämtade upp mig på jobbet sedan åkte vi till matst?llet. Jag best?llde en r?ksallad med crabfish och massa annat godis i..t ex fetaost som jag älskar.
Nu är strax lunchen slut och det är dags att återgå till sysslorna vid skrivbordet, tankarna gör till dottern som ringde hysteriskt ledsen och berättade att en ”gammal gubbe” backat på hennes Saab när hon stod stilla på en parkering. Bilar gör att laga men det var skönt att inte du blev skadad gumman
Efter jobbet åker vi till Halmstad över helgen, dels för att ha det mysigt och trevligt men också för att plocka ner förtältet och packa in den tunga stora mattan 3×6 meter samt allt annat krafs som man samlat på sig under s?songen…ja 2 x trädgårdsmöblemang också….*puuhh*. Det ska bli skönt när allt är klart och hemkört.
Längtar tills ikväll då det blir…

