Hejsan…
Oj, det har redan hunnit bli midnatt…tänk vad tiden gör fort när man har roligt 🙂 Ja roligt vet jag ju inte om städning och tv?ttning är men det är roligt att se resultatet och att vara nöjd efteråt.
Nöjd är jag också att ha kommit till mitt första delmål när det gäller min viktnedg?ng. Nu är det focus på ytterligare -10 kg till nästa delmål. Att jag fått peppningar och kommentarer på Matdagboken.se gör ju att jag är ännu mer taggad, det SKA jag klara av!
